Розумний віджет для спілкування з клієнтами на вашому сайті. Автоматично починає діалог з усіма відвідувачами сайту, а далі передає їх співробітникам. Жоден відвідувач не буде позбавлений уваги як в робочий, так і в неробочий час.
Online Chat – це 30+ корисних функцій для підвищення продажів і якості обслуговування клієнтів.
Додатковий канал продажів: до 60% більше звернень клієнтів з сайту
Зручний інтерфейс оператора для спілкування з відвідувачами на сайті
Увага до всіх відвідувачів: ніхто не буде проігнорованим
Швидке обслуговування та вирішення простих питань
Акція! 2й і 3й місяці
безкоштовно!
ТОП
10
Функцій
Binotel Online Chat
Binotel Online Chat автоматично надсилає вітальні повідомлення всім відвідувачам на сайті. А коли відвідувач відповідає - одразу з'єднує його з оператором.
Кожне питання клієнта в чаті, на яке він не отримав відповіді - це втрачені гроші компанії. Binotel Online Chat відстежує всі діалоги, в яких клієнт не отримав відповіді і повідомляє про них оператора. А також формує звіт для керівника.
Іноді відвідувачам сайту складно визначитися з вибором товару. І в цей момент пропозиція допомоги оператором буде вирішальною. Активні запрошення до діалогу підвищують кількість звернень до 70%.
В неробочий час і вихідні дні Binotel Online Chat буде автоматично показувати відвідувачам сайту повідомлення з важливою інформацією і пропонувати залишити контакт для консультації в робочий час.
Щоб не перевантажувати сайт різними формами і кнопками, ми об'єднали віджет замовлення дзвінка на сайті і чат. По-перше, це мінімалістично. По-друге, зручно для клієнта.
Зазвичай клієнти часто ставлять однакові запитання. Тому, щоб менеджери кожного разу не “винаходили велосипед”, ви можете підготувати та зберегти у шаблонах красиві та правильні відповіді. Завдяки ним оператори будуть відповідати швидше.
Також Binotel Online Chat запам'ятовує найбільш повторювані відповіді
і автоматично пропонує їх операторам.
Якщо вийшло так, що оператор не побачив чат і не відповів на нього - Binotel Online Chat буде активно повідомляти про нього всіма можливими способами, а також надсилати відвідувачу повідомлення, які постараються втримати його на сайті.
Ви знаєте, звідки до вас прийшов відвідувач, які сторінки він переглядав, на якій знаходиться зараз і що його цікавить. Тому одразу можете запропонувати те, що йому потрібно. Якщо це не перший візит відвідувача - ви побачите всю історію спілкування з ним.
При повторному зверненні клієнта в чат, оператор бачить всі попередні звернення від цього клієнта, а також із ким з операторів він спілкувався раніше. Всі чати автоматично зберігаються в особистому кабінеті Binotel MyBusiness.
В особистому кабінеті Binotel Binotel Online Chat у вас буде повна картина роботи операторів, а також статистика успішних і втрачених діалогів. За весь час або за вибраний період.
І ще
15
+
функцій для залучення
клієнтів і продажів!
Інтерфейси
Binotel Online Chat
Тарифы
на Binotel Online Chat
Ліцензія
Binotel
180
Перші
2 місяці
0
2 місяці
безкоштовно!