chat logo
60

до 60% більше звернень

100

відвідувачів сайту не
залишаються без уваги

4500

клієнтів Binotel
використовують онлайн-чат

chat widget
google play logoapp store logo

Що таке
Online Chat

Розумний віджет для спілкування з клієнтами на вашому сайті. Автоматично починає діалог з усіма відвідувачами сайту, а далі передає їх співробітникам. Жоден відвідувач не буде позбавлений уваги як в робочий, так і в неробочий час.

Online Chat – це 30+ корисних функцій для підвищення продажів і якості обслуговування клієнтів.

Що дає
Online Chat

Додатковий канал продажів: до 60% більше звернень клієнтів з сайту

Зручний інтерфейс оператора для спілкування з відвідувачами на сайті

Увага до всіх відвідувачів: ніхто не буде проігнорованим

Швидке обслуговування та вирішення простих питань

gift

Акція! 2й і 3й місяці
безкоштовно!

ТОП

10

Функцій

Binotel Online Chat

Жоден відвідувач не залишиться без уваги

Binotel Online Chat автоматично надсилає вітальні повідомлення всім відвідувачам на сайті. А коли відвідувач відповідає - одразу з'єднує його з оператором.

Контроль втрачених діалогів

Кожне питання клієнта в чаті, на яке він не отримав відповіді - це втрачені гроші компанії. Binotel Online Chat відстежує всі діалоги, в яких клієнт не отримав відповіді і повідомляє про них оператора. А також формує звіт для керівника.

Активні запрошення до діалогу

Іноді відвідувачам сайту складно визначитися з вибором товару. І в цей момент пропозиція допомоги оператором буде вирішальною. Активні запрошення до діалогу підвищують кількість звернень до 70%.

Авто-повідомлення в неробочий час

В неробочий час і вихідні дні Binotel Online Chat буде автоматично показувати відвідувачам сайту повідомлення з важливою інформацією і пропонувати залишити контакт для консультації в робочий час.

Функція замовлення дзвінка

Щоб не перевантажувати сайт різними формами і кнопками, ми об'єднали віджет замовлення дзвінка на сайті і чат. По-перше, це мінімалістично. По-друге, зручно для клієнта.

Швидкі фрази і готові шаблони відповідей

Зазвичай клієнти часто ставлять однакові запитання. Тому, щоб менеджери кожного разу не “винаходили велосипед”, ви можете підготувати та зберегти у шаблонах красиві та правильні відповіді. Завдяки ним оператори будуть відповідати швидше.

Також Binotel Online Chat запам'ятовує найбільш повторювані відповіді і автоматично пропонує їх операторам.

Порятунок чатів з клієнтами

Якщо вийшло так, що оператор не побачив чат і не відповів на нього - Binotel Online Chat буде активно повідомляти про нього всіма можливими способами, а також надсилати відвідувачу повідомлення, які постараються втримати його на сайті.

Інформація про співрозмовника в режимі реального часу

Ви знаєте, звідки до вас прийшов відвідувач, які сторінки він переглядав, на якій знаходиться зараз і що його цікавить. Тому одразу можете запропонувати те, що йому потрібно. Якщо це не перший візит відвідувача - ви побачите всю історію спілкування з ним.

Повна історія всіх чатів клієнта

При повторному зверненні клієнта в чат, оператор бачить всі попередні звернення від цього клієнта, а також із ким з операторів він спілкувався раніше. Всі чати автоматично зберігаються в особистому кабінеті Binotel MyBusiness.

Статистика чатів. Готові звіти по роботі співробітників

В особистому кабінеті Binotel Binotel Online Chat у вас буде повна картина роботи операторів, а також статистика успішних і втрачених діалогів. За весь час або за вибраний період.

І ще

15

+

функцій для залучення
клієнтів і продажів!

Інтерфейси
Binotel Online Chat

Тарифы

на Binotel Online Chat

Ліцензія
Binotel

180

грнміс

Перші
2 місяці

0

грнміс
gift

2 місяці
безкоштовно!

Перейти на основну версію сайтуЗараз Ви знаходитеся на версії для моб. телефонів