Smart CRM

by binotel

Розумне керування процесами
та спілкуванням із клієнтами

6.5тис

компаній використовують
інтеграцію Binotel + CRM
у своїй роботі

32

тис.співроб.

різних компаній
уже працюють краще
й ефективніше

4

год.на міс.

економить співробітник
завдяки функції "набір
номера одним кліком"

1хв

займає підключення
Binotel SmartCRM

Автоматизований процес створення клієнтів під час дзвінка

Якщо клієнт телефонує в компанію вперше, на екрані вебпереглядача з'являється вікно з пропозицією створити новий контакт у CRM. У новій картці клієнта поля "Номер телефону" і "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично. Менеджеру потрібно лише додати ім'я нового клієнта та зберегти контакт.

smart crm screen 1

Автоматичне відкривання картки клієнта під час виклику

Під час вхідних дзвінків на екрані вебпереглядача з'являється вікно з іменем клієнта, що телефонує, і посиланням на його картку в CRM-системі. Ви можете одним кліком перейти в CRM-систему, додати коментар до цього виклику або створити завдання.

smart crm screen 2

Набір номера одним кліком із картки клієнта

Вихідні дзвінки можна здійснювати просто з CRM-системи. Для цього перейдіть на картку вибраного клієнта й натисніть "Зателефонувати".

smart crm screen 3

Уся історія спілкування з клієнтом

Binotel CRM уже інтегрована з телефонією Binotel, віджетом замовлення дзвінка із сайту GetCall і віджетом для спілкування з клієнтами на сайті Binotel Online Chat. Історія всіх звернень клієнта зберігається в його картці.

smart crm screen 4

Планування та контроль робочого часу

Розділ "Завдання" – це відправна точка в роботі співробітників. На вкладках "На сьогодні", "На завтра", "Нещодавні", "За датою" зручно відображаються відповідні завдання та їх статус.

smart crm screen 5

Швидке створення завдань і коментарів для клієнта під час дзвінка

Під час вхідного виклику автоматично відкривається картка клієнта. Одним кліком співробітник може створити завдання, яке стосується цього клієнта, а також додати коментар до розмови.

Співробітник може створювати завдання як із прив'язкою до певного клієнта, так і без неї. Завдання, прив'язані до клієнта, відображаються в його особистій картці.

smart crm screen 6

Контроль невиконаних завдань

Усі такі завдання фіксуються на відповідній вкладці для швидкого доступу й нагадування про себе.

smart crm screen 7

Тарифи

Binotel Smart CRM

Beta-версія

Робота із задачами
Робота з клієнтами
Повністю без обмежень

0

грн

Повна версія
(скоро)

Робота із задачами
Робота з клієнтами
Робота з угодами
Статистика й аналітика

399

грнміс

1 співробітник

2-й і 3-й місяць
безкоштовно

Smart CRM

by binotel

Розумне керування процесами
та спілкуванням із клієнтами

6.5тис

компаній використовують
інтеграцію Binotel + CRM
у своїй роботі

32

тис.співроб.

різних компаній
уже працюють краще
й ефективніше

4

год.на міс.

економить співробітник
завдяки функції "набір
номера одним кліком"

1хв

займає підключення
Binotel SmartCRM

Перейти на основну версію сайтуЗараз Ви знаходитеся на версії для моб. телефонів