Feedback

by binotel

Покращуйте свій бізнес завдяки миттєвому зворотному зв'язку від клієнтів

Що таке Feedback?

Нова послуга віртуальної АТС Binotel, яка пропонує клієнтам залишати відгуки про роботу ваших співробітників після кожного дзвінка.

Навіщо потрібен Binotel Feedback?

Ви миттєво отримуєте повідомлення про негативні оцінки і можете оперативно реагувати на них, щоб не втрачати клієнтів

Ви знаєте, наскільки добре працює кожен співробітник, а хто псує репутацію вашому бізнесу

Ви бачите загальну картину роботи компанії і рівень задоволення ваших клієнтів

Як це працює

01

QR-код із закликом поставити оцінку розміщується у всіх ключових точках закладу

02

Клієнт сканує QR-код і залишає зворотний зв'язок: подяку за обслуговування чи скаргу на сервіс

03

Ви миттєво бачите всі негативні оцінки і можете швидко на них реагувати

04

Всі відгуки формуються в зручні звіти для роботи



Що Binotel Feedback дає компанії?

Більше задоволених клієнтів і продажів

Контроль і підвищення якості роботи співробітників

Миттєве реагування на погане обслуговування клієнта

Можливість оперативно розібратися і прибрати негатив у клієнта

Покращення клієнтського сервісу

Акція!
2-й та 3-й місяць безкоштовно!

Тарифи

Binotel Feedback

За 1 об'єкт оцінки

299

грнміс

Об'єкт оцінки — це те, що може оцінити ваш клієнт: операторів, послуги, замовлення, відділи, філіали, співробітників.

Що кажуть підприємці про важливість зворотного зв'язку від клієнтів:

Я не можу весь час знаходитися на роботі, але мені, як власнику, важливо не втрачати контакт з клієнтами і знати, чи задоволені вони моїм продуктом

Я завжди хотів би знати свої помилки і виправляти їх

Це не просто відгуки - це можливість покращити якість обслуговування і не втрачати клієнтів

Залишились питання?

Замовте консультацію з експертом з продукту

Перейти на основну версію сайтуЗараз Ви знаходитеся на версії для моб. телефонів